środa, 14 listopada 2012

Prolog

Moje życie było bajką ... aż do teraz. Musiałeś to zrobić ? Musiałeś wyjechać ? Musiałeś obiecywać , że ten wyjazd nic nie zmieni ? Musiałeś mnie zdradzać ? Byliśmy ze sobą 4 lata... zmarnowane 4 lata. Ja głupia wierzyłam , czekałam , tęskniłam , KOCHAŁAM! A ty tak po prostu mnie zostawiłeś... zostawiłeś samą , przyjechałeś , zraniłeś i wróciłeś Tam... do Niej. Załamałam się . Zamknęłam w sobie. Nie wychodziłam z domu. Nie chodzę na treningi , zajęcia. Myślałam , że już tak będzie zawsze. Będę siedziała w tych czterech ścianach sama . Nie wiedziałam , że jeszcze będę szczęśliwa... Nie wiedziałam , że tych dwunastu wspaniałych ludzi odmieni moje życie na zawsze , że znajdę szczęście , miłość i przyjaciół.


                                                                  -*-



Cześć !
 Mamy prolog. Nie wiem czy mi się podoba czy nie ,ale raczej tak. Oddaję go do waszej oceny. Zachęcam do komentowania ;D Każdy komentarz będzie mnie napędzał do pisania . 
Na 1 rozdział zapraszam w środę . 
Selapida 

15 komentarzy:

  1. Witam :) Bardzo dziękuje za odwiedziny na moim blogu i miły komentarz. Prolog tajemniczy i intrygujący :)
    Jeżeli masz ochotę i czas serdecznie zapraszam na rozdział 18 na blogu http://milosc-leczy-zlamane-serce.blogspot.com/ oraz na 2 rozdział na blogu http://dwiescie-piec-centymetrow-szczescia.blogspot.com/ Jeżeli któregoś nie czytasz zignoruj. Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za info o Twoim blogu ;) Zapowiada się ciekawe opowiadanie. Dołączam się do mojej poprzedniczki, prolog krótki ale rzeczywiście bardzo intrygujący. Z niecierpliwoscią czekam na pierwszy rozdział i oczywiście na ujawnienie bohaterów. :D
    Pozdrawiam :)
    (http://lekcja-milosci-fc.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog na pewno interesujący, tajemniczy i pozostawiający w czytelniku niedosyt (ale taki pozytywny, powodujący ogryzanie paznokci z myślą "Kto, co, jak i gdzie?"). Nawet pomimo kilku błędów interpunkcyjnych czy stylistycznych czyta się miło i przyjemnie. :) Czekam na dalszy rozwój wydarzeń, a jeśli znajdziesz chwilę, to zapraszam do mnie:
    kiedys-bedziesz-moja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zajrzałam, przeczytałam i czekam na więcej! :) a co do Twojej prośby o informowanie to wygodniej byłoby dla mnie, gdybym mogła informować Cię przez gg. Pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarz :).
    Zapowiada się interesująco :). Możesz mnie informować :)

    [ i-do-not-know-what-i-want.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na nowy rozdział ;) Pozdrawiam :*
      [ i-do-not-know-what-i-want.blogspot.com ]

      Usuń
  6. Poproszę o informowanie, jeżeli mogę :) 44374715
    AAA, czekam na następny! :D
    http://rzutem-na-tasme.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco, kindurek. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tajemniczo...
    Oczywiście, że będę czytać:) Tylko mnie poinformuj na jednym z moich blogów.
    Zapraszam także do siebie na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com i greens-art-handmade.blogspot.com.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tajemniczo . ;D ale podoba mi się . czekam na następny i zapraszam do mnie na : http://volleyball-my-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prolog bardzo zachęcający, czekam na pierwszy rozdział. Jeśli byś mogła, informuj mnie i oczywiście zapraszam na swojego bloga www.stara-milosc-nigdy-nie-rdzewieje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęciłaś mnie. I właśnie dlatego wciąż powtarzam, że facetowi nie można oddać się w całości! Kiedy kobieta mu się znudzi, zaczyna ją zdradzać i mieszać w głowie, a ona nadal bezgranicznie mu ufa. A potem, cóż, kończy się, jak kończy. :)
    Pozdrawiam i proszę o informowanie: 5891339 :*

    OdpowiedzUsuń
  11. No zapowiada się bardzo ciekawie! *-*
    Krótko, ale zwięźle i na temat, a nie każdy tak potrafi. :D
    Na pewno będę tutaj wpadać!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. jest nowość na http://przyjazn-jest-najwazniejsza.blogspot.com/ :)
    Pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczyna się ciekawie :) Nigdy nie można myśleć, że wszystko co piękne w naszym życiu już się wydarzyło. Zawsze trzeba wierzyć, że to, co najpiękniejsze jeszcze przed nami. Tylko taka myśl pozwala spełniać marzenia i wydostawać się z największych 'dziur'. Dobrze, że życie bohaterki pokazało jej, że trzeba walczyć o siebie do końca :D
    Buziaki :***


    http://marzen-gorzki-smak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. informuj mnie jeśli możesz na gg 8248253 :D

      Usuń